هیوندای النترا وارداتی بیش از آنکه با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی خود روی قدرت مانور دهد، بر دوام، مصرف سوخت پایین و تجربه رانندگی آرام تکیه دارد.
قیمت هیوندای النترا وارداتی، پرسشهای تازهای درباره ارزش خرید آن در شرایط فعلی بازار ایجاد کرده. با این حال، باید دید در بازار خودرویی که این روزها در قبضه رقبای چینی قرار گرفته، کیفیت برند هیوندای حرفی برای گفتن دارد یا خیر.
مشخصات ظاهری هیوندای النترا 2025
# هیوندای النترا ۲۰۲۵ در نسخه فیسلیفت نسل هفتم از فلسفه طراحی «دینامیک پارامتریک» هیوندای پیروی میکند. زبانی که طی سالهای اخیر با ترکیب خطوط تیز، شکستهای هندسی و الگوهای دیجیتال به امضای بصری هیوندای تبدیل شده است.
النترا جدید با طول ۴۷۲۰، عرض ۱۸۱۰ و ارتفاع ۱۴۱۵ میلیمتری، کشیده و کمارتفاع است و همین نسبتهای کوپهوار، این خودرو را کلاسبالاتر از دیگر سدانها کرده.
نمای جلو کاملا تهاجمی است؛ چراغهای باریک و کشیده، جلوپنجره دو بخشی و سپر با حجمپردازی برجسته.
در نمای جانبی هم سه خط اصلی از نقاط متفاوت به یکدیگر میرسند؛ همان حجمپردازی پیچیده با رینگهای ۱۷ اینچی چندپره که به المان «پارامتریک» مشهور است.
در بخش عقب نیز امضای نوری هیوندای به چشم میخورد؛ چراغسرتاسری LED با گرافیک Hشکل که با سپر حجیم و دیفیوزر تزئینی اسپرت شدهاند.
هیوندای النترا 2025 هیوندای النترا؛ رقیب جدید برای ماشینهای چینی در ایران
# فروش هیوندای النترا در شرایطی شروع شده که بازار سدانهای ایران زیر سایه آریزو ۶ GT، آریزو ۸ و کیا K۳ قرار گرفته است
هیوندای النترا وارداتی بیش از آنکه با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی خود روی قدرت مانور دهد، بر دوام، مصرف سوخت پایین و تجربه رانندگی آرام تکیه دارد.
قیمت هیوندای النترا وارداتی، پرسشهای تازهای درباره ارزش خرید آن در شرایط فعلی بازار ایجاد کرده. با این حال، باید دید در بازار خودرویی که این روزها در قبضه رقبای چینی قرار گرفته، کیفیت برند هیوندای حرفی برای گفتن دارد یا خیر.
مشخصات فنی هیوندای النترا وارداتی هرمس خودرو
# هیوندای النترا وارداتی هرمس خودرو، همان مدل ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. موتوری ۱۴۹۷ سیسی که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. این موتور همچنین با یک گیربکس CVT هماهنگ شده و عملکردی نرم، بیضربه و مناسب ترافیک شهری ارائه میدهد.
حداکثر سرعت این سدان وارداتی حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن ۱۱ ثانیه تخمین زده میشود. سیستم تعلیق جلو النترا از نوع مکفرسون و در بخش عقب از نوع میله پیچشی است. این ساختار ضمن کنترل هزینهها، فضای صندوق را هم حفظ میکند.
همچنین فرمان برقی خودرو در سرعتهای پایینتر نرم و در سرعتهای بالا اندکی سفتتر میشود.